Διαδικασίες Είσπραξης

Οφειλές στη Διαχείριση Κοινοχρήστων

Η τακτική που ακολουθεί η εταιρία μας για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων κοινοχρήστων δαπανών είναι οι ακόλουθες:

Μετά τον 3ο μήνα οφειλής στέλνουμε ενημερωτικό sms στον οφειλέτη και στον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος.

Τον 4ο μήνα οφειλής αποστέλλουμε ενημερωτική επιστολή προς τον οφειλέτη και τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος.

Τον 5ο μήνα ακολουθείται η διαδικασία της αποστολής εξώδικο προσκλήσεως στον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος από το νομικό τμήμα της εταιρίας την οποία επιδίδει αρμόδιος δικαστικός επιμελητής. Στο εξώδικο γίνεται αναλυτική αναφορά των οφειλομένων ποσών των κοινοχρήστων και των µηνών στους οποίους αναλογούν.

Τον 6ο μήνα οφειλής προκειμένου, να μη συνεχίζει να διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία της πολυκατοικίας ώστε να εξασφαλίζεται η εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών της, η εταιρία μας μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, προβαίνει σε δικαστικές ενέργειες διεκδίκησης της οφειλής καταθέτοντας αίτηση για έκδοση διαταγής πληρωμής ή αγωγή.

Ηλεκτρονική Ενημέρωση Συνιδιοκτητών

Αποστολή με email

Παράλληλα με την κλασική μέθοδο μοιράσματος των ειδοποιητηρίων στην πόρτα σας, λαμβάνεται και στο email σας το μηνιαίο ειδοποιητήριο των κοινόχρηστων δαπανών σας κάθε φορά που εκδίδουμε κοινόχρηστα.

Επίσης, τα ατομικά ειδοποιητήρια και τις συγκεντρωτικές καταστάσεις  μπορείτε να τα παρακολουθείτε Online μέσα από την εφαρμογή My avra

Online View Ενημέρωση

Με την εγγραφή στην υπηρεσία Online View μπορείτε να βλέπετε – εκτυπώνετε τα ατομικά ειδοποιητήρια και τις συγκεντρωτικές καταστάσεις σας για τον μήνα εξόδων που επιθυμείτε. Επίσης, μπορείτε να βλέπετε όλα τα παραστατικά εξόδων που χρεώνονται κάθε φορά στην πολυκατοικία.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2410 617700 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται
psifiakos-metasximatismos